SINUSTAKO AGIVETOTIIMILÄINEN 2025?

Aloittaja Maria Martin, maanantai 25.11.2024 20:46

« edellinen - seuraava »

Maria Martin

Vetotiimi kaipaa uutta verta! Ilmoita 15.12.2024 mennessä tähän ketjuun tai yksityisviestillä minulle, mikäli olisit kiinnostunut vetotiimiläisenä toimimisesta. Ilmoita samalla mistä vastuualueesta olet ensisijaisesti kiinnostunut! Ilmoittautumisten perusteella koostan esityksen vetotiimistä ja hallitus sitten lukitsee kokoonpanon.

Vetotiimin vastuualueet
Agivetotiimin puheenjohtaja (1 hlö)
  • Toimintakertomukset, -suunnitelmat, talkoopisteiden syöttäminen ja kokousten järjestäminen, ratasuunnitteluvuorojen koordinointi, ym.
Kisatiimi (2–3 hlöä)
  • Kisojen järjestäminen, tuomareiden kysely ja sopiminen, koetoimitsijoiden järjestäminen, talkoolaisten järjestäminen, ilmoittautumisten hallinnointi
  • Vastuuhenkilöiden nimeäminen, agiboxista huolehtiminen, ruusukkeet, kisakirjat, ym.
  • Lisenssitietokanta
  • Joukkueiden kasaaminen arvokisoihin ja ilmoittaminen
Tila- ja estetiimi (2–3 hlöä)
  • Estetiimin vastuulla kisa- ja treenipaikoista huolehtiminen, esteet ja tarvittavien siivous- ja korjaustoimenpiteiden järjestäminen.
Koulutustiimi (2–3 hlöä)
  • •   Ryhmiin ilmoittautumiset, talkoopisteiden ja maksujen tarkistaminen, ryhmien täydentäminen.
  • •   Ulkopuolisten kouluttajien koulutusten koordinointi
  • Vetotiimi kokoontuu noin kerran kuukaudessa tai aina tarpeen mukaan.
pslku SE AVA (FI AVA, FI AVA-H, SE AVA-H) Taikahallan Pohjoisen Pomo "Nanuk" - 2012
pslku FI AVA, FI AVA-H, SE AVA, SE AVA-H, NO AVA, NO AVA-H, POHJ AVA, POHJ AVA-H Naavisemon Minä Olen Voittaja "Nexus" - 2017
muistoissa pslku FI AVA BH RTK1 Taikahallan Hankien Hurma "Nuka" - 2005-2019